10 darmowych narz臋dzi do personal brandingu, kt贸rych u偶ywaj膮 zawodowcy

Najnowsze artyku艂y, Psychologia biznesu

Personal branding to bardzo lukratywny, ale i bardzo trudny proces. Do tego nigdy si臋 nie ko艅czy. 呕eby u艂atwi膰 sobie zadanie, jakim jest 艣wiadome budowanie marki osobistej, nale偶y umiej臋tnie korzysta膰 z narz臋dzi. W tym zestawieniu poka偶臋 Ci kilka bardzo przydatnych narz臋dzi, kt贸re pomog膮 Ci:

– lepiej zrozumie膰 swoj膮 spo艂eczno艣膰 i jej potrzeby,

– wymy艣la膰 ciekawsze komunikaty i lepiej je organizowa膰

– zwi臋ksz膮 jako艣膰 Twoich kreacji i przyspiesz膮 wszystkie te procesy

– dok艂adniej analizowa膰 efekty Twoich dzia艂a艅

– zbudowa膰 relacje ze swoj膮 spo艂eczno艣ci膮

– zapanowa膰 nad Twoimi kana艂ami dystrybucji komunikat贸w

 

Na dole artyku艂u czekaj膮 na Ciebie 2 bonusy. To takie podzi臋kowanie za czas, kt贸ry sp臋dzasz na moim blogu.

Je艣li jeszcze nie czyta艂a艣/艂e艣 moich pozosta艂ych artyku艂贸w o personal brandingu, to zach臋cam Ci臋 do ich przejrzenia:

  1. 3 zaskakuj膮ce techniki budowania marki osobistej
  2. Co powiniene艣 wiedzie膰 wiedzie膰 zanim zaczniesz budowa膰 mark臋 osobist膮
  3. Czy potrzebujesz marki osobistej?
  4. Czym si臋 r贸偶ni lans od personal brandingu?

Zaczynamy!

 

  1. Google Analytics
  2. Facebook Manager 鈥 narz臋dzia analityczne
  3. Google trends
  4. Buzzsumo
  5. Google key word planner
  6. Answer the public
  7. Mindmeister
  8. Canva.com
  9. Language Tool
  10. Buffer

Poznaj swoich odbiorc贸w

Dobry personal branding opiera si臋 na znajomo艣ci swojej spo艂eczno艣ci. 呕eby ludzie chcieli Ci臋 czyta膰, s艂ucha膰 i ogl膮da膰, to powiniene艣 odpowiada膰 na ich potrzeby. 呕eby odpowiada膰 na ich potrzeby, to warto, 偶eby艣 ich troch臋 pozna艂. S膮 ju偶 aplikacje, kt贸re w tym pomog膮. To doskona艂a podstawa do tworzenia skutecznych post贸w na blogu, wpis贸w na facebooku, ciekawych lajw贸w, czy wszelkiej tre艣ci, kt贸r膮 publikujesz w swoich mediach.

1. Google Analytics

Jest do 艣wietne narz臋dzie do badania ruchu na stronie dla tych pocz膮tkuj膮cych, ale te偶 dla tych niezwykle zaawansowanych u偶ytkownik贸w. Mo偶esz bada膰, ilu u偶ytkownik贸w odwiedza Twoj膮 stron臋, ale co najciekawsze, jakie podstrony s膮 najcz臋艣ciej i najd艂u偶ej czytane. To pokazuje jakiego rodzaju tre艣ci, s膮 najbardziej potrzebne dla Twoich u偶ytkownik贸w. Mo偶esz dowiedzie膰 si臋, z jakiego miasta pochodz膮 Twoi czytelnicy lub jakiej s膮 p艂ci. Im bardziej dopasowany do odbiorcy komunikat, tym skuteczniejsi. To dlatego najlepsi marketingowcy maj膮 fio艂a na punkcie analityki鈥

Co jednak zrobi膰, je艣li nie masz strony WWW lub Analytics nie przypad艂 Ci do gustu?

2. Facebook Manager 鈥 dowiedz si臋, co lubi膮

Facebook zbiera dane o ogromnej ilo艣ci u偶ytkownik贸w. Mo偶na powiedzie膰, 偶e gromadzi dane o ca艂ym przekroju aktywnego w internecie spo艂ecze艅stwa. Mo偶esz dowiedzie膰 si臋 z Facebook Managera znacznie wi臋cej ni偶 si臋 zdaje i nie musisz za to p艂aci膰.

W managerze Facebooka wchodzimy w 鈥濻tatystyki Grup Odbiorc贸w鈥, wybieramy opcj臋 鈥濿szyscy na Facebooku鈥 lub 鈥濸owi膮zani z Twoj膮 stron膮鈥. Je艣li nie masz zbyt du偶ych zasi臋g贸w na swoim Fanapage鈥檜, to lepiej wybra膰 opcj臋 鈥濿szyscy na Facebooku鈥. Notabene polecam Ci wypr贸bowa膰 wszystkie opcje 鈥 jak szale膰 to szale膰!

Nast臋pnie zaw臋偶amy swoich odbiorc贸w do kraju, wojew贸dztwa lub miasta, kt贸re nas interesuje. I teraz najlepsze鈥 ZAINTERESOWANIA! Tutaj mo偶esz wybra膰 potencjalne zainteresowania swoich odbiorc贸w, wybra膰 ich status w zwi膮zku, czy maj膮 dzieci, z jakich urz膮dze艅 korzystaj膮. Przer贸偶ne kombinacje. Dzi臋ki temu pojawiaj膮 Ci si臋 statystyki okre艣lonej grupy odbiorc贸w. Wiesz, jaki jest stosunek m臋偶czyzn do kobiet, ile 艣rednio maj膮 lat i co najciekawsze jakie strony lubi膮. Dzi臋ki temu mo偶esz 艣wietnie przeanalizowa膰 swoj膮 鈥瀔onkurencj臋鈥 i dowiedzie膰 si臋 jakiego rodzaju tre艣ci s膮 najch臋tniej czytane, lajkowane, udost臋pniane, co mo偶e okaza膰 si臋 bezcenn膮 wiedz膮 dla Twojego contentu. Je艣li jeste艣 sprytny, to wiesz tak偶e, do jakiego administratora uderzy膰 z publikacj膮 tre艣ci skierowanej do Twojej grupy odbiorc贸w.

3. Google trends – personal branding na fali

Na przyk艂ad s艂owo 鈥瀔arp鈥 osi膮ga szczyt popularno艣ci w grudniu, a przez reszt臋 miesi臋cy jest praktycznie ma艂o popularny. Oczywi艣cie ma to zwi膮zek z polsk膮 tradycj膮 spo偶ywania karpia na wigilijnym stole.

Narz臋dzie Google trends mo偶e by膰 tak偶e 艣wietnym 藕r贸d艂em pomys艂贸w. Za艂贸偶my, 偶e jeste艣 w bran偶y finansowej i badasz popularno艣膰 frazy 鈥瀕easing samochodu鈥. Poni偶ej mapy znajduje si臋 rubryka 鈥濸odobne tematy鈥 i 鈥濸odobne zapytania鈥. Dzi臋ki tym rubrykom mo偶esz jeszcze konkretniej dowiedzie膰 si臋 czego Twoi odbiorcy szukaj膮 w internecie.

 

Na podstawie wynik贸w mo偶na przygotowa膰 praktyczny poradnik oraz szablon umowy sprzeda偶y. Tytu艂 wpisu m贸g艂by nosi膰 tytu艂: Jak przygotowa膰 umow臋 sprzeda偶y samochodu? Docierasz wtedy do os贸b zainteresowanych kupnem/sprzeda偶膮 samochodu. Kiedy kto艣 sprzedaje samoch贸d, cz臋sto jest w trakcie poszukiwania kolejnego. Mo偶esz wi臋c zainteresowa膰 go swoj膮 wiedz膮 na temat leasingu.

呕eby skutecznie budowa膰 mark臋 osobist膮, musisz zna膰 potrzeby swoich odbiorc贸w i by膰 pomocny w rozwi膮zywaniu ich problem贸w.

4. Buzzsumo

Wpisuj膮c 鈥濴easing samochodu鈥 do buzzsumo, pojawi si臋 lista najpopularniejszych artyku艂贸w razem z informacj膮 o ilo艣ci udost臋pnie艅 w mediach spo艂eczno艣ciowych. Na ko艅cu jest informacja o linkach prowadz膮cych do strony. Je艣li jest ich du偶o i s膮 to linki wysokiej jako艣ci, to b臋dzie Ci ci臋偶ko konkurowa膰 w tej kategorii. Ale nie za艂amuj si臋. To jeszcze nie koniec. Poznajesz dzi臋ki temu serwisy, na kt贸rych popularny jest w膮tek, kt贸ry prowadzisz.

5. Google key word planner

Podstawowo masz do wyboru 2 rubryki: poznaj liczb臋 wyszukiwani i prognozy oraz znajd藕 nowe s艂owa kluczowe. Zach臋cam Ci臋 do wypr贸bowania obydwu opcji. Po wpisaniu danej frazy, u nas to b臋dzie 鈥瀕easing samochodu鈥. Okazuje si臋, 偶e wg Google w najbli偶szym miesi膮cu b臋dziemy mieli oko艂o 83 tysi臋cy wy艣wietle艅 tej frazy w wynikach wyszukiwania. Pami臋taj jednak, 偶e istnieje wysoka konkurencja na t臋 fraz臋 i Tw贸j artyku艂 mo偶e si臋 znale藕膰 nawet na 30 鈥 tej stronie w wyszukiwarce. Jako 偶e nie jest to poradnik SEO, tylko narz臋dzi do personal brandingu, traktujemy te dane jako wskaz贸wka do poznania potrzeb swoich odbiorc贸w.

 

Mo偶esz sprawdzi膰 dane historyczne i dowiedzie膰 si臋, jaka jest popularno艣膰 danych s艂贸w kluczowych, jak to robili艣my w Google trends, ale najciekawsze b臋d膮 鈥濸ropozycje s艂贸w kluczowych鈥.

I tutaj jest zabawa. Mo偶esz przebiera膰 we frazach kluczowych. Dowiedzie膰 si臋 jakie frazy s膮 najpopularniejsze w internecie, a jakie najmniej.

Ostatnie narz臋dzie analityczne i do tego bardzo ciekawie przygotowane to Answer the public.

Brodaty, ekscentryczny pan prowokuje, 偶eby skorzysta膰 z aplikacji.

6. Answer the public

Bardzo przyjazna aplikacja, kt贸ra wymy艣la za nas propozycje zapyta艅, kt贸re pojawiaj膮 si臋 w wyszukiwarkach. W zasadzie mo偶na potraktowa膰 t臋 aplikacj臋, jako narz臋dzie do wymy艣lania gotowych nag艂贸wk贸w dla artyku艂贸w na bloga, film贸w na youtube, post贸w na Facebooku czy Linkedinie itp.

Wpisujemy 鈥瀕easing samochodu鈥 i BOOM! Mamy poka藕n膮 map臋 bardzo r贸偶nych zapyta艅. Dla naszej frazy mamy zapytania typu:

– jak

– w jaki spos贸b

– dlaczego

– czemu

– kiedy

– co

– kto

– gdzie

 

Mo偶esz wybra膰 sobie dowoln膮 fraz臋 i przej艣膰 do produkcji!

Budowanie marki osobistej jest jak d艂ugie show, kt贸re dajesz swoim widzom.

To definicja zaczerpni臋ta od Garego Vaynerchuka. I co艣 w tym jest. Ta metafora wywodzi si臋 ju偶 z antyku, ale w dzisiejszych czasach jest chyba szczeg贸lnie aktualna. Shakespear napisa艂 kiedy艣:

鈥炁紋cie jest teatrem 鈥 aktorami ludzie鈥

Marka osobista powinna dawa膰 doskona艂y spektakl. Nie w sensie technicznym, nie w sensie merytorycznym, chocia偶 to bardzo pomaga, ale w sensie emocjonalnym. Marka osobista powinna realnie oddzia艂ywa膰 na nasze emocje i da膰 si臋 zapami臋ta膰. Najlepiej by艂oby, gdyby艣my umieli gra膰 spektakl b臋d膮c sob膮, bo na tym polega ca艂a zabawa z mark膮 osobist膮, ale to temat na inny wpis. Wspomnia艂em na ten temat w artykule 鈥濩zym r贸偶ni si臋 lans od personal brandingu鈥, do kt贸rego gor膮co Ci臋 zach臋cam.

呕eby wzbudza膰 emocje u widz贸w, trzeba zorganizowa膰 spektakl i pozwoli膰 ludziom go ogl膮da膰. Dzisiaj mo偶emy potraktowa膰 to stwierdzenie dos艂ownie. Personal branding to te偶 budowanie relacji z odbiorcami, a 偶eby utrzyma膰 z kim艣 relacj臋, to trzeba si臋 z nim spotyka膰, rozmawia膰 czy mailowa膰. Maj膮c dost臋p do tylu darmowych narz臋dzi, mo偶esz mie膰 nawet sw贸j w艂asny kana艂 telewizyjny za darmo! Wystarczy, 偶e odpalisz kana艂 na Youtube 鈥 u mnie monta偶 film贸w ju偶 trwa!

呕eby zaplanowa膰 sobie taki spektakl, powiniene艣 mie膰 logiczny plan, co i kiedy stanie si臋 na scenie, czyli scenariusz. To skomplikowane zadanie, ale mo偶esz sobie je u艂atwi膰. Do uk艂adania bardziej zaawansowanych proces贸w my艣lowych, projekt贸w, procedur u偶ywam Mindmeister鈥檃.

7. W personal brandingu trzeba by膰 kreatywnym – Mindmeister i mapy my艣li

To narz臋dzie do budowania map my艣li. Wersja darmowa pozwala na utworzenie 3 map my艣li. Wersja p艂atna ma rozs膮dne ceny, a studenci i naukowcy (mail w domenie uniwersyteckiej) mog膮 liczy膰 na po艂ow臋 ceny!

Dop贸ki nie pozna艂em Mindmeister, metodologia map my艣li wydawa艂a mi si臋 nieadekwatnie czasoch艂onna i wymagaj膮ca zbyt wielu przygotowa艅. My艣la艂em, 偶e ci膮gle musz臋 mie膰 ze sob膮 jakie艣 kolorowe mazaki i kartki, kt贸re zawsze okazywa艂y si臋 za ma艂e. Mindmeister wyeliminowa艂 te wszystkie problemy. Jest to aplikacja webowa, kt贸r膮 mo偶esz odpali膰, kiedy chcesz 鈥 wystarczy, 偶e masz dost臋p do internetu i laptopa. Jest te偶 wersja mobilna, ale mnie nie przypad艂a do gustu. Mindmeister posiada bardzo przydatne predefiniowane szablony, kt贸re mo偶esz dostosowa膰 do swoich potrzeb. Ja najcz臋艣ciej korzystam z podstawowego szablonu, poniewa偶 zazwyczaj nie mam czasu na wyszukiwanie super szablonu, a wyb贸r jest naprawd臋 spory, co utrudnia mi zadanie. Niemniej je艣li masz chwil臋, 偶eby przeanalizowa膰 sobie szablony, to mo偶esz ca艂kiem nie藕le na tym skorzysta膰. Je艣li rozpisanie jakiego艣 projektu zajmuje Ci sporo czasu i musisz mie膰 logicznie pouk艂adane wszystkie klocki, to jest to narz臋dzie dla Ciebie. Gwarantuje wzrost produktywno艣ci w bardzo szybkim tempie!

Mindmeister to super aplikacja, do wszelkich proces贸w kreatywnych. Ja osobi艣cie u偶ywam go, kiedy chc臋 zaplanowa膰 wsp贸艂prac臋 z klientem, udzielam konsultacji lub kiedy robi臋 sobie 鈥瀊urz臋 m贸zgu鈥 na temat nowego wpisu, czy projektu marketingowego. Je艣li jednak masz etap burzy m贸zgu za sob膮 i masz elegancko pouk艂adany plan dzi臋ki Meindmeister, to mo偶esz przyst膮pi膰 do etapu kreacji. Aby utrzymywa膰 kontakt z odbiorcami, marka osobista powinna dostarcza膰 ciekawe tre艣ci, kt贸re daj膮 okre艣lon膮 warto艣膰 odbiorcom. Dobrym rozwi膮zaniem s膮 wszelkiego rodzaju posty, wpisy na blogu, czy wideo. Je艣li chcesz zrobi膰 jak膮艣 ciekaw膮 grafik臋, ale nie jeste艣 profesjonalnym designerem, to jest dla Ciebie ratunek.

Koniecznie polecam Ci wypr贸bowa膰 t臋 aplikacj臋. P艂atne wersje te偶 nie s膮 drogie jak na mo偶liwo艣ci, jakie oferuje aplikacje. Zobacz Mindmeister tutaj.

 

8.Canva.com

Niemal w ka偶dym zestawieniu dotycz膮cym u偶ytecznych narz臋dzi do produkcji tre艣ci znajduje si臋 canva. Nie ma si臋 co dziwi膰. To darmowe narz臋dzie, kt贸re ju偶 w podstawowej wersji pozwala na robienie bardzo estetycznych grafik, a tak偶e standardowych produkcji graficznych. My w Agencji Alento oczywi艣cie korzystamy ze specjalistycznych program贸w do produkcji graficznych, g艂贸wnie firmy Adobe, bo nasze produkty musz膮 by膰 top of the top, ale je艣li chcesz zrobi膰 ciekawe posty na Facebooka, Linkedina czy Instagrama, to Canva spokojnie Ci na to pozwoli.

Obs艂uga Canvy to taka uk艂adanka. Uk艂adasz obrazek obok obrazka i dodajesz tekst. Program obs艂uguje si臋 niezwykle intuicyjnie i daje mo偶liwo艣膰 korzystania z gotowych szablon贸w. Mo偶esz robi膰 tak偶e infografiki i wykresy.

Gdzie post 鈥 tam i tekst. Przynajmniej jest tak w 90% przypadk贸w. Je艣li piszesz jaki艣 d艂u偶szy elaborat, kt贸rym chcesz zaciekawi膰 swoj膮 publiczno艣膰, to warto, 偶eby by艂 poprawnie napisany. Je艣li nie czujesz si臋 or艂em ortografii, to mam dla Ciebie dobr膮 wiadomo艣膰鈥

9. Language Tool

To aplikacja webowa, kt贸ra pomaga w korekcie tekstu. Zasada dzia艂ania jest dziecinnie prosta. Wklejasz tekst w okienko narz臋dzia i klikasz 鈥瀞prawd藕鈥. Po chwili na tek艣cie pojawiaj膮 si臋 偶贸艂te i czerwone zaznaczenia, kt贸re wskazuj膮 na b艂臋dy, kt贸re uda艂o Ci si臋 pope艂ni膰 przy pisaniu. Czasem s膮 to b艂臋dy oczywiste i 艂atwo jest je poprawi膰, tym bardziej 偶e program cz臋sto daje rozwi膮zanie. Czasem jednak bywa, 偶e trzeba troch臋 bardziej si臋 wysili膰 i zmieni膰 odpowiednio szyk zdania, doda膰 przecinek, spacj臋 itp. Nie jest to oczywi艣cie korektor, kt贸ry zast膮pi艂by cz艂owieka, ale bardzo u艂atwia pisanie poprawnego j臋zykowo tekstu.

Wiesz ju偶, do kogo kierujesz sw贸j przekaz, masz ju偶 pomys艂y, wiesz czego u偶ywa膰 do budowania ciekawych kreacji i jak nie robi膰 b艂臋d贸w, a teraz czas na publikacj臋.

10. Zaplanuj, zorganizuj, upublikuj – personal branding z Bufferem

Na rynku pojawi艂y si臋 liczne aplikacje do zarz膮dzania tre艣ci膮 publikowan膮 na mediach spo艂eczno艣ciowych, ale Buffer zdoby艂 swoj膮 pozycj臋 ju偶 dawno temu i wci膮偶 j膮 utrzymuje. Aplikacja buffer to jedno z bardziej popularnych narz臋dzi do budowania marki osobistej w mediach spo艂eczno艣ciowych. Znacz膮co u艂atwia dystrybucj臋 tre艣ci, bo pozwala z jednego kokpitu zarz膮dza膰 wieloma kontami spo艂eczno艣ciowymi. Je艣li chcesz, aby ten sam post pojawi艂 si臋 jednocze艣nie na kilku profilach, a nie masz czasu, 偶eby pojawi膰 si臋 o konkretnej porze i uruchomi膰 publikacj臋, to buffer Ci臋 wyr臋czcy.

Aplikacja pozwala zaplanowa膰 konkretne publikacje w czasie. To bardzo wygodne rozwi膮zanie. Buffer ci膮gle si臋 rozwija i powoli udost臋pnia funkcje pozwalaj膮ce analizowa膰 skuteczno艣膰 swoich kampanii. Warto wypr贸bowa膰 sobie ten program, bo mo偶e si臋 on okaza膰 鈥瀖ust have鈥, je艣li nie wyrabiasz si臋 z publikacj膮 swoich tre艣ci.

Mam nadziej臋, 偶e spodoba艂o Ci si臋 to zestawienie i skorzystasz z narz臋dzi, kt贸re opisa艂em. Kt贸ra aplikacja najbardziej przypad艂a Ci do gustu i dlaczego? Jestem ciekaw, co ma najwi臋ksze znaczenie w Twoich dzia艂aniach. Zapisz swoj膮 odpowied藕 w komentarzu.

 

Bonus #1

A je艣li interesuje Ci臋 temat budowania marki osobistej i nie czyta艂a艣 / 艂e艣 jeszcze mojego poradnika 鈥3 zaskakuj膮ce techniki budowania marki osobistej鈥 to masz szans臋 otrzyma膰 t臋 pozycj臋 na swojego maila, do czego serdecznie Ci臋 zach臋cam!

Bonus #2

Najwa偶niejsze narz臋dzie do budowania personal brandingu i budowania czegokolwiek… To…

Kawa!

I dlatego mam dla Ciebie Kupon 10% na pierwsze zakupy w sklepie z kaw膮 u Kawiarza, gdzie znajdziesz naprawd臋 ponadprzeci臋tn膮 kaw臋. 艢wie偶a kawa najwy偶szej jako艣ci realnie podnosi jako艣膰 偶ycia.

Tw贸j kupon to:聽Marka1203

a kaw臋 kupisz tutaj: u Kawiarza sklep z kaw膮.

Smacznego!

 

W dzisiejszych czasach wra偶enie musisz robi膰 szybko. Czy偶by?

Teraz zabrzmi臋 jak jaki艣 nader pruderyjny dziadek, ale co mi tam. Letni, upalny dzie艅.S艂o艅ce bezlito艣nie pali sk贸r臋 i o艣lepia jak s艂o艅ce鈥 Ale co艣 艣wieci jeszcze mocniej. To pupa jakiej艣 niewiasty. Pupa, kt贸ra nie zmie艣ci艂a si臋 do po艂owicznie doko艅czonych spodenek....

Ludzie z lasu, 艣piewaczka operowa i medytacja metod膮 Erwina

Raczej miewam tematyczne wpisy na blogu. Poruszam problem i wyci膮gam wnioski. Dzisiaj jednak pisz臋 o tym, co si臋 wydarzy艂o. Mo偶e to taka moja nieu艣wiadomiona pr贸ba nad膮偶enia za rzeczywisto艣ci膮? Mo偶e ch臋膰 zatrzymania?聽By膰 mo偶e chaos jest regu艂膮 - ergo - 艂ademTen cytat...

Jak dzia艂a膰 pomimo strachu

L臋k, ci臋偶ko si臋 go pozby膰, ale mo偶na nauczy膰 si臋 dzia艂a膰 pomimo niego. Dzi臋ki tym 8 prostym technikom sprosta艂em najtrudniejszym wyzwaniom w swoim 偶yciu zawodowym... I nie tylko. Nelson Mandela uczy艂: "Nie sztuk膮 jest si臋 nie ba膰 鈥 sztuk膮 jest dzia艂a膰 pomimo strachu"...

Czym r贸偶ni si臋 lans od personal brandingu?

Istnieje ca艂kiem spora grupa ludzi, kt贸rzy nie buduj膮 艣wiadomie swojej marki osobistej, bo kojarzy im si臋 to ze zwyk艂ym lansowaniem si臋, a to z kolei z pustym nakr臋caniem sztucznego pseudo fejmu wok贸艂 w艂asnej osi. C贸偶 za zawoalowane stwierdzenie鈥 Personal branding...

Czy potrzebujesz marki osobistej?

Niestety, a dla niekt贸rych聽stety, nie mo偶esz pozby膰 si臋 marki osobistej. Nie mo偶esz wy艂膮czy膰 ludziom patrzenia na Ciebie i zablokowa膰 im tworzenia opinii na Tw贸j temat. Prywatno艣膰 w聽internecie聽nie istnieje, a czasy s膮 takie, 偶e prywatno艣膰 zanika wi臋c nie 艂ud藕 si臋, 偶e...

Co powiniene艣 wiedzie膰, zanim zaczniesz budowa膰 mark臋 osobist膮

Marka osobista to niezwykle skuteczny spos贸b na budowanie relacji biznesowych. 艁atwo jednak pope艂ni膰 b艂膮d, a b艂臋dy na tym polu cz臋sto s膮 po prostu niewybaczalne.聽Znajd藕 wi臋c chwil臋 czasu, bo wiedza, kt贸r膮 przyswoisz z tego artyku艂u, mo偶e okaza膰 si臋 tysi膮c razy...

3 zaskakuj膮ce techniki budowania marki osobistej

Uczyni艂em poradnik. Ale nie m贸g艂 to by膰 taki zwyk艂y poradnik. W internecie znajdziesz te same, powtarzaj膮ce si臋 slogany "b膮d藕 w social media", "r贸b live'y", "jed藕 na konferencje". Tyle, 偶e niewielu ludzi zna tajniki, kt贸rymi pos艂uguj膮 si臋 najwi臋ksi specjali艣ci od...

Nie pope艂niaj grzechu sk膮pstwa w swoim biznesie – 1 prosta rada

Dam Wam dzisiaj jedn膮 prost膮, ale to wybitnie prost膮 zasad臋. NIE B膭D殴 SKNER膭, KIEDY PROWADZISZ BIZNES Urlop, upa艂, Zwierzyniec. Dla tych, co nie znaj膮 tej mie艣ciny: jest to niewielka aglomeracja we Wschodniej Polsce. W samym centrum Roztocza艅skiego Parku Narodowego....