Jestem psychologiem społecznym

Wdrażam osiągnięcia nauki do rzeczywistych warunków  biznesu. Specjalizuję się w komunikacji marketingowej.
Najprościej mówiąc robię tak, żeby marka trafiała do właściwych odbiorców we właściwy sposób.

Biznes nie jest romantyczny

Choć wielu chciałoby widzieć w biznesie kwieciste misje zbawienia świata, to biznes służy do robienia pieniędzy.

– Skąd tak surowa wizja u stosunkowo młodego człowieka?

Wielu ludzi ma mnie za analityka, a analiza to rozkład na czynniki pierwsze. Skoro biznes działa i przynosi pieniądze, to znaczy, że jest potrzebny. A skoro odpowiada na potrzeby człowieka, to działa w oparciu o jego naturę. I to jest już romantyczne. Umiejętność skierowania działań marketingowych na tory zgodne z psychiką człowieka to skomplikowana umiejętność. 

U ludzi i marek najbardziej cenię autentyczność.

Prywatnie muzykuję, rysuję, tworzę.

Ostatnie osiągnięcia…

Będąc marketingowcem w agencji Alento zechcieliśmy udowodnić naszym obecnym i przyszłym klientom, że dobra agencja to taka, która potrafi stworzyć własną markę, a nie tylko pięknie obiecywać.

A, że kochamy kawę…

To zaprojektowaliśmy markę kawową.

Komunikacja marketingowa

W tym projekcie byłem odpowiedzialny za komunikację marketingową w ramach brand managementu. Chodziło o to, aby wytłumaczyć odbiorcom niestandardowe podejście do kawy, pokazać kreatywność, “rzemieślniczość” i jakość.

Grupy odbiorców, które wcześniej skrupulatnie opisaliśmy zainteresowały się naszym produktem i pojawili się pierwsi lojalni klienci Kawiarza. Zaczęto nas zapraszać na wydarzenia, konferencje, a firmy zaczęły nam proponować współpracę. W międzyczasie cały czas konsekwentnie realizowaliśmy nasze kampanie marketingowe.

 

 

Inwestorzy

W końcu Kawiarzem zainteresowali się inwestorzy. Stało się tak, ponieważ opracowaliśmy zupełnie nowatorski model sprzedaży kawy. Bezobsługowy ekspres do kawy dorównujący (a czasem nawet przewyższający) ręce baristy. Obecnie Machina Kawiarza jest wciąż udoskonalana. Niedługo opuści fazę prototypu i będzie gotowa, aby serwować kawę właśnie Tobie…

 

 

Rodzaje usług

Projektowanie strategii marketingowej

Projektowanie strategii komunikacji marki

Plan marketingowy

Budowanie lejków sprzedażowych

Digital marketing

Social media marketing

Influencer marketing

Prezentacje typu PITCH DECK

Crowdfunding

Event marketing

Sklepy internetowe

Strony WWW

Copywriting

Systemy identyfikacji wizualnej

Rozwój marki osobistej

Strategia bloga / content marketing

Lead magnet

Storytelling

E-mail marketing

Polecam literaturę

Jestem Członkiem Towarzystwa Biznesowego

To organizacja networkingowa, w której najważniejsze są relacje i zaufanie. Cenimy rzetelne rekomendacje i świadomość, że naprawdę możemy na siebie liczyć, a nie tylko sobie sprzedawać.

Moja krótka historia

WybraMoje życie od zawsze naznaczone było pracą.

Wychowałem się w niewielkiej wsi na zamojszczyźnie. Choć okolice piękne i malownicze, to nie miałem zbytnio czasu, aby je podziwiać, ponieważ pracowałem pomagając rodzicom w polu. Pierwsze wakacje miałem w wieku 20 – kilku lat. Dostałem się do każdego liceum w Zamościu na listowne zaproszenie placówek edukacyjnych (nawet do liceów płatnych) . Uczęszczałem do liceum i pragnąłem dostać się do szkoły muzycznej. Pomimo, że rodzice uważali, że to nie jest najlepszy pomysł, to postanowiłem w wieku 17 lat zdać na II stopień szkoły muzycznej nie mając pierwszego. Udało się. Grałem na kontrabasie.

Po liceum dostałem się na studia psychologiczne na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. Jako specjalizację wybrałem psychologię społeczną, która tłumaczy jak zmieniają się zachowania człowieka i jak na nie wpływać. W trakcie studiów działałem w kole naukowym, pomagałem osobom niepełnosprawnym w ramach wolontariatu i pracowałem w fundacji zajmującej się edukacją poza formalną. Oczywiście przez cały czas pracowałem dorabiając sobie do studenckiego życia. Grałem na weselach, pracowałem przy zbiorach jabłek, robiłem meble i stolarkę, a także remontowałem piec hutniczy.

W ramach pracy magisterskiej postanowiłem stworzyć własne narzędzie do badań i zająłem się analizą psychologiczną pracowników organizacji stosującej marketing wielopoziomowy. Przygotowanie narzędzia i sama praca okazała się na tyle wymagająca, że obroniłem się rok po zakończeniu studiów. W tym czasie pracowałem jako sprzedawca w dziale RTV i AGD w centrum handlowym. W tamtym momencie inaczej wyobrażałem sobie swoją przyszłość. Pomimo zwątpienia i rozczarowania, nie poddałem się. Postanowiłem zaaplikować do agencji marketingowej Alento. 

Wśród pytań rekrutacyjnych, pojawiło się jedno bardzo istotne. “Co byś zrobił, gdybyś dostał zadanie, niezgodne z Twoimi wartościami?”. Do dziś pamiętam moje emocje, kiedy byłem tak blisko celu i obawiałem się swojej odpowiedzi. “Powiedziałbym o tym i odmówiłbym”. Okazało się, że to była właściwa odpowiedź, ponieważ mój szef Piotrek cenił ludzi z wartościami.

Następnie rozpocząłem pracę na stanowisku Account Managera czyli handlowca. Wykonywałem cold calling, pisałem wyceny i najadłem się sporo stresu. Każdy wieczór spędzałem na szkoleniach, czytaniu książek, pisaniu bloga i spotkaniach networkingowych. W ten sposób zacząłem coraz częściej realizować projekty dla klientów. Doszedłem do momentu, w którym tylko ja posiadałem w firmie kompetencje pozwalające wykonywać skomplikowane plany marketingowe, analizy lub strategie. Jako handlowiec doskonale opanowałem cele przedsiębiorstwa i lepiej zrozumiałem istotę marketingu. Integracja tego doświadczenia z wiedzą psychologiczną pozwoliło mi wykształcić własną metodologię, która dzisiaj pomaga wielu klientom rozwijać skrzydła.

Co robię obecnie?

Porozmawiajmy [email protected]