Psychologia na co dzień
i w biznesie

Czym różni się lans od personal brandingu?

Istnieje całkiem spora grupa ludzi, którzy nie budują świadomie swojej marki osobistej, bo kojarzy im się to ze zwykłym lansowaniem się, a to z kolei z pustym nakręcaniem sztucznego pseudo fejmu wokół własnej osi. Cóż za zawoalowane stwierdzenie… Personal branding...

czytaj dalej

Czy potrzebujesz marki osobistej?

Niestety, a dla niektórych stety, nie możesz pozbyć się marki osobistej. Nie możesz wyłączyć ludziom patrzenia na Ciebie i zablokować im tworzenia opinii na Twój temat. Prywatność w internecie nie istnieje, a czasy są takie, że prywatność zanika więc nie łudź się, że...

czytaj dalej

3 zaskakujące techniki budowania marki osobistej

Uczyniłem poradnik. Ale nie mógł to być taki zwykły poradnik. W internecie znajdziesz te same, powtarzające się slogany "bądź w social media", "rób live'y", "jedź na konferencje". Tyle, że niewielu ludzi zna tajniki, którymi posługują się najwięksi specjaliści od...

czytaj dalej

Pozytywna afirmacja – co to jest? Komu to potrzebne?

To wpis o tym jak z najbardziej kiczowatych doświadczeń,  można wyciągnąć życiową lekcję. To wpis o tym, że takie lekcje mogą przyjść w drodze do pracy. To wpis o tym, że sam możesz taką lekcję sprowokować.  Wystarczy już tych clickbaitowych leadów. Historia pozornie...

czytaj dalej

To nie jest kolejny wpis o pewności siebie

Widzicie tylko dwuwymiarowy obraz człowieka z instagrama i innych internetów. Wydaje się jakiś taki ogarnięty i może nawet pewny siebie. Ale linia życia wcale nie jest taka prosta. Dzisiaj taki osobisty wpis. Potrzebuję go. Zapraszam za kulisy mojej rzeczywistości....

czytaj dalej

Jak zarabiać na kreatywności i z tego wyżyć?

Odpowiedź nie jest prosta, nie jest łatwa, ale istnieje. Kreatywność wciąż ma wartość, ale czy da się na niej zarabiać? Jeśli tak, to w jaki sposób zarabiać na kreatywności? Żeby zarabiać na kreatywności trzeba być kreatywnym. Ja wychodzę z założenia, że człowiek jest...

czytaj dalej